P2P Net: Ciągłe rozłączanie internetu - P2P Net

Skocz do zawartości

P2P Net
Logowanie »
Rejestracja Pomoc
Strona 1 z 1

Ciągłe rozłączanie internetu TOYA

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   xneon 

  • Advanced Member
  • Grupa zaawansowani
  • Postów 1475
  • Rejestracja 25-styczeń 08
  • Zainteresowania:http://shownd.com/cezarymazarski

Napisano 15 styczeń 2013 - 15:54

Cześć

Mamy sobie neta, TOYA. Dzielimy to sobie. Zawsze było ok, ale od jakiegoś czasu co chwilę pada mi net. Połączony jestem kablem. Ciągle wywala komunikat przy próbie diagnozy w Win7 Ultimate x64 "serwer dns może nie być dostępny". Często zwykłe rozłączenie i ponowne połączenie działa, czasem trzeba aż wyciągnąć kabel z karty, czasem zrestartować router. Ale nie jest to problem długotrwały, także trudno mi powiedzieć żeby leżał po stronie ISP.
Problem nasila się, takie mam wrażenie, podczas korzystania z YT. Z siecią łączy się normalnie, a z Internetem często wyskakuje wtedy "brak połączenia" w IPv4. IPv6 standardowo nie ma dostępu.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   mlodszy 

  • Advanced Member
  • Grupa Admin
  • Postów 13001
  • Rejestracja 24-styczeń 08
  • P2P aMule
  • Łącze 2048/256

Napisano 15 styczeń 2013 - 16:04

Sprawdź: Menadżer Urządzeń -> Karta sieciowa -> Zarządzanie energią

Co do samego zachowania jakie doświadczasz, sądzę że problem nie leży w ogóle po stronie ISP a urządzeń znajdujących się w Twojej sieci.

Czy inni doświadczają również takiego problemu, czy jesteś jedyną osobą?

Wyświetl postUżytkownik xneon dnia 15 styczeń 2013 - 15:54 napisał

Problem nasila się, takie mam wrażenie, podczas korzystania z YT. Z siecią łączy się normalnie, a z Internetem często wyskakuje wtedy "brak połączenia" w IPv4. IPv6 standardowo nie ma dostępu.

Ten brak połączenia jest na poziomie Twojego komputera czy Routera?

Zmień port w Routerze gdzie masz wpięty kabel, sprawdź aktualizacje oprogramowania na routerze.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   xneon 

  • Advanced Member
  • Grupa zaawansowani
  • Postów 1475
  • Rejestracja 25-styczeń 08
  • Zainteresowania:http://shownd.com/cezarymazarski

Napisano 15 styczeń 2013 - 19:35

jak sprawdzić czy to wina tylko mojego kompa czy routera?

zarządzenie energią jest oczywiście wyłączone, to się zaczęło niedawno, i faktycznie, sąsiedzi coś kombinowali z routerem bo mówili że im zrywa neta. no to ciekawe co zrobili że przeszło na mnie.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   mlodszy 

  • Advanced Member
  • Grupa Admin
  • Postów 13001
  • Rejestracja 24-styczeń 08
  • P2P aMule
  • Łącze 2048/256

Napisano 16 styczeń 2013 - 13:55

Jeżeli masz możliwość - zmień port w routerze.
Jeżeli nie pomoże - ustaw DNS na sztywno (polecam od TP)
Jeżeli nie pomoże - jeżeli to urządzenie od operatora - zgłoś występujący problem i poproś o wymianę, jeżeli to Twój to na własny koszt.

Tak w ogóle - wszystko napisałeś ale nie co to za router - producent/model.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   xneon 

  • Advanced Member
  • Grupa zaawansowani
  • Postów 1475
  • Rejestracja 25-styczeń 08
  • Zainteresowania:http://shownd.com/cezarymazarski

Napisano 27 styczeń 2013 - 00:56

Router to jakiś d-link, a switch nie pamiętam, sprawdzę rano.

Problem udało mi się doprecyzować - pada tylko http. Gram sobie w MMO, torrent się ściąga, a strony się nie ładują. Reset routera pomaga czasem, czasem trzeba poczekać, no niemniej podejrzanie to wygląda.

Przywrócę jeszcze jutro obraz z Ghosta, no ale to raczej nie po mojej stronie problem?
0

Udostępnij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych